2008年7月8日 星期二

Drop

這天晚上,A與Y側身接續,A的頭向南;Y的頭向北。電視反覆轉動著影像,Y老是這麼愛笑。A想睡但是總是放心不下Y的一舉一動。

終於,Y意識到時間已晚,切掉了昏黃的熨染室內的光源,兩人像是原神歸位般,頭與頭終於都是向南的,依然側身接續。翻來覆去終於Y忍不住眼睛看著A,漸漸靠近,鼻頭磨廝。嘴唇此時自然微翹,看似性感又豬哥。WOW!你怎麼能像青蛙捕蠅!冷不防咬住了我的上下唇,接著的,如洩洪般的交疊、撫拭似地接觸、吞噬般的飢渴、愛戀般的愛戀。

當秘密被發現揭開之後,我先是冷靜地一番審視,再決定自己對於秘密的態度。



That night, A and Y lied on bed. A's feet was beside Y's head; Y's feet was beside A's head. They lied toward the opposite direction. The TV was still broadcasting while A felt sleepy but couldn't stop concentrating his attention on Y.



Eventually, Y realized that it was midnight and the time to go to sleep and talk to A. She switched off the coronal yellow light. Y lied beside A, their direction became the same. A and Y started to toss about in their sleep, and now, they gazed at each other, closer and closer. Nose touched nose, lips raised. It seems sexy and dirty. Wow! How can you act so fast and accurate like a frog attack a mosquitto? Lips became the same part of a man's body. It burst out like floodwater releasing, touched creamily, eager like a monster, and lovely like in love.



When secrets are unlocked, I'll calmly look it over, then determin the attitude about it.



Hug, kiss, good bye,close door, lock, unlock, smile, close door, lock again.

這是<戀人版中英辭典>的模仿。

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



早上,天空藍白相間,藍的發亮、白的膨脹。



中午,香汗淋漓。你聞見了那味道,我也憶起你脖子上鹹鹹的熱情的汗水。我想抱你,但是那會讓我成為索渴者,我試圖冷靜。你冷漠地。汗水從鼻頭滑落至嘴唇在口罩哩,像是在海裡戲水被嗆著了。



下午,胃不停翻攪,我仍然幻想著該是我表現了吧。事與願違,我的蠢戲碼果然只能在一個地方撥映:心中電影院。我要離開這裡了,天的中間,有片像蘑菇的的凝重黑雲,我在他的四周底下,還未下雨。我慢慢駛進磨菇底下,嘩啦一聲,天空似乎在釋放這幾天高溫的無奈,雨滴碩大歡樂地擊落這一地污染,看了真的過癮,彷彿是要擊碎這一木一草的氣勢,縱使疼痛,我仍滿心歡喜的欣賞這場雨,而且行於其中。

沒有留言:

張貼留言